All for Joomla All for Webmasters

pasek-lic

Breadcrumbs

Uczniowie klas pierwszych KLO na wycieczce w Sudetach i w Pradze

W dniach 13-15 czerwca klasy I liceum wraz z opiekunami, paniami Agnieszką Kuśmierczyk, Beatą Januszkiewicz i Małgorzatą Szyperską, wyjechały na wycieczkę do Szklarskiej Poręby, Pragi i Osówki.

Mimo wczesnej godziny zbiórki wszyscy stawili się w komplecie i mogliśmy przejechać autokarem do pierwszego punktu naszej wycieczki. Wąwozem Kamieńczyka dotarliśmy pod sam wodospad. Zmęczeni wyprawą pojechaliśmy prosto do naszego hotelu, który mieścił się w Szklarskiej Porębie. Po zakwaterowaniu udaliśmy się na pyszną kolację, a następnie mieliśmy czas w swoich pokojach.

Drugi dzień spędziliśmy bardzo intensywnie. Od razu po śniadaniu udaliśmy się do stolicy Czech. Na miejscu czekała pani przewodnik, która zabrała nas na kilkugodzinny spacer po najciekawszych miejscach Pragi. Zobaczyliśmy m.in. Wzgórze Zamkowe, Most Karola, Stare Miasto, Ratusz z zegarem „Orloy” i Plac Wacława. Zmęczeni i bogatsi w nowe doświadczenia wróciliśmy do hotelu, gdzie czekała na nas pyszna obiadokolacja.

Trzeciego dnia po śniadaniu i wykwaterowaniu udaliśmy się do Osówki. Wraz z przewodnikiem wyruszyliśmy do Podziemnego Miasta Osówki. Po drodze pan przewodnik opowiadał nam niezwykle poruszającą historię tego miejsca.

Zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy do Skierniewic, gdzie czekali już na nas nasi rodzice.