Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/klasyk/domains/klasyk.kylos.pl/public_html/plugins/system/popup_anywhere/popup_anywhere.php on line 171
Zespół Szkół im. Ks. Stanisława Konarskiego w Skierniewicach - Wycieczka do Farmy Iluzji i do Warszawy „Śladami Chopina”

pasek-sp

Breadcrumbs

Wycieczka do Farmy Iluzji i do Warszawy „Śladami Chopina”

16 czerwca klasy trzecie Małego Klasyka wybrały się na wycieczkę do Warszawy i Żelazowej Woli.

Pierwszy punkt stanowiła Warszawa. Odwiedziliśmy Łazienki, zobaczyliśmy kolejno pomnik Fryderyka Chopina, Pałac na Wyspie, Teatr na Wodzie oraz spacerowaliśmy alejkami parku. Potem udaliśmy się na Starówkę. Zobaczyliśmy Zamek Królewski,a na Placu Zamkowym podziwialiśmy kolumnę króla Zygmunta III Wazy. Ostatnim punktem w Warszawie było zobaczenie i poznanie historii dzwonu na Kanonii. Z Warszawy udaliśmy się do Żelazowej Woli. Najsłynniejszego miejsca kultu Fryderyka Chopina. Zwiedziliśmy dom urodzenia kompozytora oraz otaczający go park.

Natomiast 17 czerwca klasy trzecie SP pojechały do Trojanowa do Farmy Iluzji. Podziwialiśmy iluzje anomorficzne, gdzie proporcje obrazów zostały zniekształcone za pomocą odpowiedniego zrzutowania perspektywicznego, lub rzutowania połączonego z odbiciem w specjalnym zwierciadle. W Pokoju Amesa dzieci miały jedyną szansę na to, aby stać się większym od dorosłego. Z kolei w Przewróconym Pokoju mogliśmy poczuć się jak Spider-man i chodzić po ścianie! Świetna zabawa czekała na nas w Lasku Doświadczeń, gdzie mogliśmy skorzystać z kolekcji interaktywnych eksponatów do samodzielnego poznawania tajemnic fizyki.

Na koniec dnia bawiliśmy się na karuzelach i dmuchańcach oraz kupiliśmy pamiątki z naszej wyprawy w specjalnym Sklepiku Farmy Iluzji. W drodze powrotnej dzieci pełne emocji wymieniały się swoimi doświadczeniami i przeżyciami.