Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/klasyk/domains/klasyk.kylos.pl/public_html/plugins/system/popup_anywhere/popup_anywhere.php on line 171
Zespół Szkół im. Ks. Stanisława Konarskiego w Skierniewicach - Klasa VIII a na wycieczce w górach

pasek-sp

Breadcrumbs

Klasa VIII a na wycieczce w górach

W poniedziałek 13 czerwca o godzinie 6:00 wyjechaliśmy na trzydniową wycieczkę klasową do Zakopanego. Nocowaliśmy w pensjonacie „Poronianka” w Poroninie. Na miejscu mieliśmy chwilę na rozpakowanie się, zjedliśmy pyszny obiad, po czym  pojechaliśmy na Krupówki do Zakopanego, tam podzieliliśmy sie na grupy i mieliśmy czas, aby kupić coś dla siebie. Pogoda nie dopisywała, ale każdy był na to przygotowany. Drugiego dnia po śniadaniu razem z przewodnikiem odwiedziliśmy  Dolinę Kościeliską, zwiedziliśmy Smoczą Jamę. Mogliśmy zobaczyć niesamowite widoki oraz zrobić wiele zdjęć. Następnie ostatkiem sił zdobyliśmy szczyt Sarniej Skały. Każdy marudził, ale było warto dla tego, co zobaczyliśmy na samej górze. Ostatniego dnia wyruszyliśmy do parku rozrywki „Energylandia” w Zatorze, gdzie mogliśmy chodzić w małych grupach i korzystać z atrakcji, wszyscy mieli świetną zabawę. Wróciliśmy do Skierniewic około godziny 22:00. Był to niezapomniany czas.